سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نسخه 0.92از پخش کننده چندرسانه ای وی ال سی در دسترس است.

این نسخه نسبت به نگارش‌های قبلی خود برای هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس قابلیت‌های جدید و جالبی دارد. آن طور که در وبگاه مشاهده می‌شود هرثانیه یک دریافت از این نرم‌افزار ثبت می‌شود.

درباره vlc:

وی‌ال‌سی (به انگلیسی: VLC) یک نرم‌افزار آزاد/متن باز پخش‌کننده صدا و تصویر در چندین سیستم عامل مختلف است.

وی‌ال‌سی (به انگلیسی: VLC) یک نرم‌افزار آزاد/متن‌باز پخش‌کننده صدا و تصویر است. این نرم‌افزار نتیجه تلاش‌های گروه پروژه VideoLAN است و دارای پرونده نصب برای چندین سیستم عامل مختلف است. VLC توانایی دیکدینگ فرمت‌های و اِنکدینگ‌های بسیار گسترده‌ای را دارد و جستجو برای یافتن کدک‌های مختلف را غیرضروری می‌کند.اما بخوانید درباره ی برخی از قابلیت‌های جدید این نرم افزار:

در لینوکس و ویندوز شما خواهید توانست برای پرونده تصویری در حال پخش افکت های مختلفی را قراردهید. مثلاً فیلم را با زاویه 48درجه (ویا هر زاویه دلخواه) ببینید. شما نیز می‌توانید(در ویندوز) از منوی ویدئو گزینه DirectX wallpaper را انتخاب کنید تا فیلم شما در پس زمینه میزکارتان اجرا شود که زیبایی آن در این است که بازبودن پنجره وی ال سی برای مشاهده فیلم در پس زمینه مشکلی ایجاد نمی‌کند.

برای مشاهده دیگر قابلیت‌ها را می‌توانید به نشانی زیر بروید:

http://www.videolan.org/vlc/features.html

  نسخه0.92 برای دریافت در دسترس است و وبگاه رسمی آن اعلام کرده که نسخه0.93 قالب های بیشتری را مورد پوشش قرارمی دهد. لبته وی ال سی برای مکینتاش و اپن سولاریس هم قابل دسترس است.

منابع:

http://www.videolan.org

ویکی پدیای فارسی


87/7/12::: 9:17 ص
نظر()