سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ تبارک وتعالی ـ، پرهیزگارانِ پنهان (ناشناخته) هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

وب سایت جس جو در فروردین سال 1387 بعد از یک نسخه آزمایشی برای اولین بار راه اندازی شد.

با توجه به پیشرفتهای روز افزون در زمینه فن آوری اطلاعات همیشه نیاز به یک وب سایت فارسی زبان که بتواند در کنار موتورهای جستجوی معتبر دنیا به اطلاع رسانی و ایجاد تسهیل در جستجوی مطالب در اینترنت بپردازد، قابل حس است.

این نیاز باعث شد که ایده ی پیدایش جس جو با رویکرد ارائه رایگان داده ها شکل گیرد. از سال 1387 تا فروردین ماه 1388 جس جو در دو نسخه مختلف ارائه گردیده که در نهایت در فروردین ماه سال 1388 به روز رسانی شد و نسخه سوم جس جو در اختیار کاربران قرار گرفت.
مهمترین تغییرات انجام شده در نسخه سوم جس جو نسبت به نسخه های پیشین، عضو گیری و سیستم امتیاز دهی جس جو می باشد.

نسخه سوم جس جو نگاه متفاوتی در زمینه پیمایش کاربر دارد و با توجه به آمار بازدید کاربران از بخشهای مختلف و چگونگی استفاده، سیستم پیمایش کاربری را به صورت خودکار بهبود می بخشد و ساختار خود را تغییر می دهد.

در این نسخه جس جو، امکان افزودن نرم افزارهای جانبی تحت وب را دارد و این قابلیت نه تنها به کاربران این امکان را می دهد که به صورت آسان از نرم افزارهای مطلوب خود استفاده کنند، بلکه به دارندگان وب سایتها و شرکتهای مرتبط با فن آوری اطلاعات این امکان را می دهد که خدمات خود را در قالب نرم افزارهای جانبی از طریق جس جو ارائه دهند.

موتور جستوجو و مرجع ایرانی و فارسی

جس جو با تکیه بر تکنولوژی های موجود در داخل ایران تصمیم به تغییر سرور میزبانی وب سایت خود گرفت.
با جا به جایی سرور میزبانی جس جو به ایران، سرعت پیمایش کاربر در وب سایت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. و از این رو کاربران با سرعت بیشتر و به راحتی می توانند از وب سایت جس جو بازدید کنند.

علاوه بر افزایش سرعت پیمایش وب سایت جهت سهولت دسترسی کاربران، این امر، پیامد های دیگری داشته است. استفاده از توانمندی های شرکت های داخلی کشور از دیگر هدف های جس جو برای این جا به جایی می باشد.

این جا به جایی موجب اختلال در نمایش جس جو شد که با رسیدگی تیم جا به جایی سرور میزبانی جس جو به سرعت رفع شد.

منبع خبر:

 http://www.jasjoo.com/

  http://info.jasjoo.com/