سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]

در29 ژوییه 2008 انجمن کی دی ای نگارش نهایی محیط میزکار KDE4.1 را منتشرکرد. این انتشار دومین انتشار برجسته از سری 4کی دی ای می‌باشد، حاوی برنامه‌های ورزشی جدید و ظاهر جدید توسعه یافته بر پایه نسخه 4. کی دی ای 4.1 اولین انتشار کی دی ای 4 است که شامل سوییت کامل مدیریت اطلاعات شخصی می‌باشد. KDE-PIM(K Desktop Environment-Personal Information management) با Kmail برای پست الکترونیکی، KOrganizer برای سازماندهی کارها(نقشه کاریplanner) و RSS feed reader, KNode, the newsgroup reader و اجزای دیگر بسیاری که در پوسته Kontact گردآوری شده‌اند. خوشبختانه پوسته پلاسمای میزکار که در کی دی ای 4.0 معرفی شد به آن نقطه‌ای رسیده است که می تواند جایگزین پوسته کی دی ای 3 برای بیش تر کاربران غیرجدی(اتفاقی) باشد.

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر می‌باشد می‌توانید اینجا کلیک کنید.






شما می توانید
آخرین نسخه

را از مخازن
Experimental
در debian یا برای OpenSUSE از اینجا دریافت کنید. همچنین نسخه‌ KDE مخصوص ویندوز نیز وجود دارد که می‌توانید از اینجادریافت کنید. اگر مایل به نصب بر روی Mac OS X هستید، می‌توانید نسخه مناسب برای Mac OS X را از اینجا دریافت کنید.

این میز کار به Uwe Thiem یکی از بزگترین کمک کننده ها به کی دی ای که ماه گذشته به خاطر ناراحتی کلیه درگذشت هدیه شد.

منبع خبر وبگاه کی دی ای

مطلب از حجت اله مداحی

اضافه می کنم برای مشاهده بهتر و لذت بردن بیشتر از این محیط زیبا نیاز به داشتن کارت گرافیکی بالای128دارید ویرایش در 17مرداد87


87/5/10::: 7:0 ص
نظر()