سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در خردسالی دانش آموزد، مانند نقش بر سنگ است و کسی که دربزرگسالی دانش آموزد، مانند کسی است که بر آب می نگارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
میلاد با سعادت امام رضا را به عموم مسلمانان و شیعیان تبریک و تنهنیت می گویم.
حرم رضوی
دوست دارم صدات کنم، تو هم منو نگاه کنی                                                   

من تو رو نگات کنم، تو هم منو صدا  کنی

قربون چشات برم،  از راه دوری اومدم

جای دوری نمیره، اگه به من نگاه کنی

دل من زندونیه، تویی که تنها می تونی

قفسو واکنی و پرنده رو رها کنی

می شه کنج حرمت گوشه قلب من باشه

می شه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی

تو سرت شلوغه و زیردستیات فراوونند

از خدا میخوام، کمی نیگا به زیرپات کنی

                            تو غریبی و منم غریبم، اما...

  چی می شه دل این غریبه رو با خودت آشنا کنی

                                                           دوست دارم تو ایونِ آینه ات از صبح تا غروب

                                                       من با تو صفا کنم، تو هم منو دعا کنی

                                                 به وفای کفترای حرمت

من می خوام کفتری باشم، که تنها تو منو هوا کنی

           دلمو گره زدم به پنجره ات دارم می رم

                       دوست دارم تا من میام، زود گره ها رو واکنی

                                 صد هزار دفعه هم شده پای ضریح زار می زنم

                                                          تا یه بار دلت بسوزه، دردامو دوا کنی

                               دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همه شب

                     من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی
دانلود سرود رضارضای بچه های آباده:
http://drop.io/abadehnews/asset/rezareza
منبع: وبلاگ آقااحسان

88/8/7::: 8:6 ص
نظر()