سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]
نخستین نسخه به‌روز شده از Parsix GNU/Linux 3.0 موسوم به Kev برای دریافت آماده می‌باشد.



اخبار برگرفته از وبگاه خود پارسیکس:
 این نسخه به روز رسانی‌های امنیتی و فنی منتشر شده بر روی مخازن نرم‌افزاری پروژه را بر روی CD ادغام می‌نماید. همچنین مشکل مربوط به عدم شناسایی سایر سیستم‌عامل‌های نصب شده بر روی کامپیوتر بر روی GRUB 2 نیز برطرف شده است. Parsix Kev به همراه تعداد زیادی ویژگی و امکانات جدید مانند میزکار GNOME 2.26.3، هسته کاملا جدید مبتنی بر لینوکس 2.6.29.6 به همراه وصله‌ها و راه‌اندازهای اضافه، برنامه نصاب به‌روز شده که از پارتیشن home/ جداگانه، فایل سیستم ext4 و مدیر بوت GRUB 2 پشتیبانی می‌کند، سیستم شبکه مبتنی بر NetworkManager، پشتیبانی از AuFS و UnionFS، سیستم فشرده سازی Squashfs+Lzma برای دیسک زنده، تعداد زیادی بسته نرم‌افزاری به‌روز شده مانند GNU Iceweasel 3.5.5، ابزار GParted 0.4.8، پیام رسان Pidgin 2.6.2، مجموعه اداری OpenOffice.org 3.1.1 به همراه تعداد زیادی بهینه سازی برای کاربران فارسی‌زبان، جلوه‌های سه بعدی 0.8.2 و... ارایه شده است. به دلیل حجم زیاد تغییرات و ویژگی‌های پیش‌گزیده اضافه شده، ارتقاء به صورت نصب از روی CD-ROM توصیه می‌شود. برای اطلاعات دقیق‌تر اینجا را ببینید.
خبر دیگر این‌که مخازن Parsix 3.5 موسوم به Frankie نیز اکنون آماده استفاده می‌باشند و از کاربران علاقه‌مند دعوت می‌کنیم با استفاده از آن ما را در برطرف کردن اشکالات یاری کنند.
دریافت:

parsix_3.0r1-i386.iso (687 MB, MD5), parsix_3.0r1-amd64.iso (693 MB, MD5)